De gemeente Haarlem zoekt een leverancier voor hybride vergadermiddelen. De opdracht omvat advies, levering en implementatie op circa 70 locaties. De totale geschatte projectkosten bedragen € 424.700.
De gemeente Haarlem heeft een aanbesteding gepubliceerd voor de implementatie van hybride vergadermiddelen op ongeveer 70 vergaderlocaties. Het doel is om een gespecialiseerde leverancier te vinden die op basis van een raamovereenkomst samen met de opdrachtgever advies zal geven, de benodigde appara...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Hybride vergadermiddelen
380685
Tenderned.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.