Stichting ROC Mondriaan zoekt partners voor online en offline marketingdiensten. De aanbestede bedragen zijn €140.000 voor online en €70.000 voor offline marketing per jaar. Tomorrowmen B.V. en Auke Smits Publiciteit B.V. zijn de geselecteerde winnaars.
Stichting ROC Mondriaan, een publiekrechtelijke instelling in Nederland, heeft een aanbesteding uitgeschreven voor zowel online als offline marketingdiensten om verschillende doelgroepen te bereiken, waaronder potentiële studenten en hun ouders. De procedure is niet-openbaar en betreft de ontwikkeli...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Online en Offline marketing
375663
Tenderned.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.