Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie bespreekt de gevolgen van de vierdaagse schoolweek. Het stelt dat deze aanpak geen oplossing biedt voor het lerarentekort en de ongelijkheid onder kinderen vergroot. De motie is ingediend door Van den Hul, Westerveld en Kwint.
Tijdens een vergadering van de Tweede Kamer is er een motie besproken die werd voorgesteld door Van den Hul, Westerveld en Kwint. De motie constateert dat het lerarentekort scholen dwingt om over te schakelen op een (tijdelijke) vierdaagse schoolweek. Dit leidt echter tot zorgen over de gelijke kans...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2018-2019
Motie van het lid Van den Hul c.s. over de vierdaagse schoolweek niet als oplossing voor het lerarentekort
Tweede Kamer
2
347
Werken in het onderwijs
9f76e10d-52d1-4cf8-9142-9822e1df694f
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.