De ACM oordeelt dat de tariefverhoging van luchthaven Schiphol niet onredelijk is. Tarieven stijgen gemiddeld met 33% in drie jaar, onder andere door coronaverliezen. Partijen die het niet eens zijn, kunnen in beroep bij het CBb.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft de klachten over de nieuwe tarieven en voorwaarden van luchthaven Schiphol beoordeeld en vastgesteld dat de tariefverhoging niet onredelijk is. De tarieven zullen per 1 april 2025 gemiddeld met 33% stijgen, voornamelijk als gevolg van coronaverliezen en ge...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
ACM: tariefverhoging Schiphol niet onredelijk | ACM
//www.acm.nl/nl/publicaties/acm-tariefverhoging-schiphol-niet-onredelijk
Acm.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.