De actielijst voor de presidiumvergadering bevat verschillende actiepunten en afspraken, waaronder wijzigingen in de interpellatietermijn en het organiseren van trainingen en bijeenkomsten. Actiepunten zijn toegewezen aan diverse betrokkenen met specifieke termijnen. De lijst benadrukt het belang van evaluaties en communicatie binnen de gemeentelijke organisatie.
Tijdens de vergadering van het presidium op 16 oktober 2025 zijn diverse actiepunten vastgesteld. Een belangrijke wijziging is de aanpassing van de termijn voor interpellaties van 48 naar 72 uur, die al vanaf juli 2023 toegepast zal worden, vooruitlopend op een formele wijziging. Daarnaast is er een...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
03b.00 Actielijst presidium voor vergadering van 17 november 2025
7420994
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.