Het addendum beschrijft aanvullende afspraken voor de Omgevingsdienst Utrecht na de gezamenlijke AB-vergadering. Het richt zich op de financiering, taakverdeling en kostenverdeling voor de deelnemers. Er is zorg voor een eerlijke en transparante uitvoering van fase 2.
Op 17 oktober 2024 hebben de algemeen besturen van de RUD Utrecht en ODRU ingestemd met de start van fase 2 van het traject 'Naar één omgevingsdienst in Utrecht'. Dit addendum omvat zeven aanvullende afspraken die zijn gemaakt voor duidelijkheid in besluitvorming en zienswijzen. Belangrijke punten z...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Bekijk de mogelijkhedenOriginele titel: 9. Bijlage 7 - Addendum AB vergadering 17-10-2024
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Ontdek de kracht van Beleidsradar Premium: ontvang persoonlijke updates over beleidsveranderingen, toegang tot geavanceerde zoekmogelijkheden en krijg ondersteuning van onze BeleidsradarGPT assistent. Met je bijdrage help je ons het platform verder te ontwikkelen.