De gemeente Schiermonnikoog zet zich in voor duidelijke en herkenbare dienstverlening. Op basis van afspraken communiceert de gemeente transparant en zoekt samen naar oplossingen voor vragen en problemen. Inwoners kunnen verwachten dat hun zorgen serieus worden genomen en op tijd worden behandeld.
De gemeente Schiermonnikoog heeft afspraken opgesteld die de normen van dienstverlening aan inwoners beschrijven. De gemeente belooft duidelijke, herkenbare en begrijpelijke communicatie, afgestemd op verschillende doelgroepen. Communicatie gebeurt voornamelijk op afspraak tijdens de openingstijden ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bijl. 2 - Handvest - Afspraken gemeente Schiermonnikoog & Inwoners
6293000
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.