Antwoord schriftelijke vragen10 november 2025

Antwoord op vragen van het lid Rooderkerk over het artikel 'Homo zijn mag wel, homo doen niet: de dubbele boodschap in religieus onderwijs'

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De minister en staatssecretaris geven antwoorden op vragen van lid Rooderkerk (D66). Ze bespreken lesmethoden die stigmatiserend kunnen zijn voor LHBTI-personen en Joden. De Inspectie van het Onderwijs houdt toezicht op de naleving van de wettelijke burgerschapsopdracht.

Uitgebreide AI Samenvatting

In een schriftelijke beantwoording op vragen van lid Rooderkerk (D66) geven de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, Gouke Moes, en staatssecretaris Koen Becking, inzicht in de omgang met lesmateriaal dat stigmatiserend is voor LHBTI-personen en mensen van Joodse afkomst. De Inspectie van h...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2025-2026

Onderwerp

Antwoord op vragen van het lid Rooderkerk over het artikel 'Homo zijn mag wel, homo doen niet: de dubbele boodschap in religieus onderwijs'

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

40654f4d-c4ce-4f07-ad2b-3aedfe80b92f

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

10 oktober 2025 - 10 december 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.