Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie van De Hoop en Kröger vraagt om een oplossing voor het subsidiegat dat ontstaat tussen 2024 en 2027. Dit gat vertraagt de transitie naar zero-emissievrachtwagens. De leden verzoeken de regering om een voorstel te delen met de Kamer.
Tijdens het Wetgevingsoverleg op 14 maart 2022 is er een motie ingediend door De Hoop en Kröger, waarin zij constateren dat er van eind 2024 tot de invoering van de vrachtwagenheffing in 2027 een subsidiegat bestaat voor zero-emissievrachtwagens. Dit onderbroken beleid kan volgens hen de transitie n...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2021-2022
Motie van de leden De Hoop en Kröger over een voorstel om het subsidiegat tussen AanZET en de vrachtwagenheffing op te vullen
Tweede Kamer
2
16
Regels voor het in rekening brengen van een vrachtwagenheffing voor het rijden met een vrachtwagen op aangewezen wegvakken (Wet vrachtwagenheffing)
84c476e1-44d5-44f7-b8a7-3364d889c5ea
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.