Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De gemeente Utrecht beantwoordt schriftelijke vragen over de voortgang van de werkzaamheden aan de Amsterdamsestraatweg en de communicatie met ondernemers. Er zijn zorgen over het openingsfeest en de annulering van de jaarmarkt. Ondernemers hebben behoefte aan meer duidelijkheid en ondersteuning.
In dit document beantwoordt het College van Burgemeester en Wethouders van Utrecht schriftelijke vragen van verschillende raadsleden over de voortgang en communicatie met ondernemers met betrekking tot de Amsterdamsestraatweg. De vragen, gesteld door onder andere leden van de VVD, D66, CDA en Denk, ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Beantwoording SV2025 nr 119 over Zorgen over voortgang en communicatie Amsterdamsestraatweg
6383776
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.