Dit document behandelt het beleidsplan schuldhulpverlening van D66 in Bergen op Zoom. Het legt de effectiviteit van callcenter Certin uit en de rol van het team vroegsignalering. Ook wordt de term 'laagdrempelig' toegelicht met betrekking tot serviceverlening en toegankelijkheid.
In het beleidsplan schuldhulpverlening van D66 voor Bergen op Zoom wordt de meerwaarde van het callcenter Certin belicht. Dit callcenter heeft een aanzienlijke toename in het bereik van inwoners met betalingsachterstanden gerealiseerd, van 13,65% naar 40%. Certin biedt een intensieve en professionel...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Technische vragen en antwoorden fractie D66
7490212
Api.openraadsinformatie.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.