De raad van de gemeente Hulst heeft besloten om de afdoening van ingekomen stukken vast te stellen. Dit besluit is genomen op basis van een overzicht van ontvangen stukken en afdoeningsvoorstellen. De behandeling was in handen van Ilse Sewalt-IJsebaert.
Tijdens de vergadering van de gemeente Hulst op 23 oktober 2025 is agendapunt 17 behandeld, dat betrekking heeft op de lijst van ingekomen stukken. De raad heeft, na beoordeling van het overzicht van ontvangen stukken die voor hen bestemd zijn en de bijbehorende afdoeningsvoorstellen, besloten om de...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Besluit ingekomen stukken 23102025
7418111
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.