De Minister van Infrastructuur en Waterstaat reageert op zorgen van betrokken partijen over de fasering van het A27 Houten-Hooipolder project. Er is bewust gekozen voor een gefaseerde aanpak om de grootste verkeersknelpunten eerst aan te pakken, ondanks grotere hinder en vertragingen. De regio zal langer last hebben van sluipverkeer en de uitvoering van dringende onderdelen zal vertraagd worden door prioritering en beperkingen in het Mobiliteitsfonds.
In een brief van 27 oktober 2025 reageert de Minister van Infrastructuur en Waterstaat op zorgen en vragen van betrokken partijen bij het project A27 Houten-Hooipolder, naar aanleiding van een eerdere brief over de fasering van het project. De Minister benadrukt dat de keuze voor fasering is genomen...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2025-2026
Brief aan de 'Slimme Aanpak 27' over het besluit omtrent de verbreding westelijke Houtensebrug binnen het project A27 Houten-Hooipolder
Tweede Kamer
2
-1
None
4f17ca48-2983-4919-9635-06b6874f5022
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.