Verslag van een commissiedebat3 april 2025
Dutch Flag

Conceptverslag Digitalisering en leermiddelen in het funderend onderwijs

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

In dit commissiedebat worden zorgen besproken over digitalisering en leermiddelen in het funderend onderwijs. Diverse Kamerleden pleiten voor maatregelen tegen stress veroorzaakt door leerlingvolgsystemen en de monopolies van uitgevers. De Staatssecretaris deelt haar plannen voor kwaliteitsallianties en digitale veiligheid.

Uitgebreide AI Samenvatting

Tijdens het debat dat op 3 april 2025 plaatsvond in de Tweede Kamer, kwamen verschillende onderwerpen aan bod, waaronder de impact van digitalisering op het funderend onderwijs. Mevrouw Rooderkerk van D66 sprak over de stress die leerlingvolgsystemen, zoals Magister, veroorzaken bij leerlingen, en p...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Conceptverslag Digitalisering en leermiddelen in het funderend onderwijs

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

321929a4-9ef3-46c1-a0f5-eca0aac374db

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

3 maart 2025 - 3 mei 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.