In dit commissiedebat worden zorgen besproken over digitalisering en leermiddelen in het funderend onderwijs. Diverse Kamerleden pleiten voor maatregelen tegen stress veroorzaakt door leerlingvolgsystemen en de monopolies van uitgevers. De Staatssecretaris deelt haar plannen voor kwaliteitsallianties en digitale veiligheid.
Tijdens het debat dat op 3 april 2025 plaatsvond in de Tweede Kamer, kwamen verschillende onderwerpen aan bod, waaronder de impact van digitalisering op het funderend onderwijs. Mevrouw Rooderkerk van D66 sprak over de stress die leerlingvolgsystemen, zoals Magister, veroorzaken bij leerlingen, en p...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
2024-2025
Conceptverslag Digitalisering en leermiddelen in het funderend onderwijs
Tweede Kamer
2
-1
None
321929a4-9ef3-46c1-a0f5-eca0aac374db
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.