Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie vraagt de regering om scenario's te ontwikkelen voor invloed van leerlingen op het onderwijsaanbod. Er wordt tevens gevraagd om scholen te stimuleren hierover in hun schoolplan te rapporteren. Dit is een stap richting meer (mede)zeggenschap voor leerlingen in het onderwijs.
In de gewijzigde motie, voorgesteld door leden Van Raan, Van den Hul en Westerveld, wordt gewezen op de bevindingen van de LAKS-monitor 2020, waaruit blijkt dat leerlingen onvoldoende relevantie ervaren in het onderwijsaanbod. De motie vraagt de regering om uiteenlopende scenario's te ontwikkelen di...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2019-2020
Gewijzigde motie van het lid Van Raan c.s. over scenario's voor invloed en medezeggenschap van leerlingen (t.v.v. 31293-532)
Tweede Kamer
2
539
Primair Onderwijs
6f1f32d2-347f-42bd-a71f-2677c2072ec9
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.