meeting_document5 maart 2025
gemeente amsterdam Flag

Update AFIS na livegang Gemeente Amsterdam

Gemeente Amsterdam

Korte Samenvatting

Sinds de livegang van AFIS ervaren eindgebruikers uitdagingen, met name bij het verwerken van gemigreerde facturen. Er is een achterstand in de betaling van facturen, maar er worden maatregelen getroffen om dit te verhelpen. Communicatie met leveranciers en interne begeleiding zijn geoptimaliseerd.

Uitgebreide Samenvatting

Na de livegang van AFIS op 6 januari 2025 blijkt dat eindgebruikers, met ongeveer 3.000 unieke inlogs, nog moeite hebben met het systeem. Vooral problemen met boekingscombinaties en inkooporders zorgen voor vertragingen bij het verwerken van circa 27.000 gemigreerde inkoopfacturen. De gemeente werkt...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

25-03-03 Bijl1 GMT presentatie AFIS implementatie

Originele document ID:

5990828

Bron Systeem:

Api.notubiz.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Amsterdam

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan