Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie13 april 2021
Dutch Flag

Motie over stages in speciaal onderwijs

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie vraagt om het schrappen van herindicaties voor toelaatbaarheidsverklaringen, zodat vso-leerlingen zonder extra administratieve lasten hun schooljaar kunnen afronden. Dit is van belang gezien het tekort aan werkervaringsplekken door coronamaatregelen. De leden Westerveld, Kwint en Van Meenen zijn de indieners.

Uitgebreide AI Samenvatting

In deze motie, voorgesteld door de leden Westerveld, Kwint en Van Meenen, wordt ingegaan op de gevolgen van de coronamaatregelen voor leerlingen in het speciaal onderwijs. Het aantal beschikbare stages en werkervaringsplekken is dramatisch afgenomen, wat problematisch is voor vso-leerlingen die zich...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2020-2021

Onderwerp

Motie van het lid Westerveld c.s. over afzien van herindicaties van toelaatbaarheidsverklaringen

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

457

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Voortgezet Onderwijs

Originele document ID:

c754babe-1858-4f21-9ff3-940738fbb66f

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.