De Rijksoverheid lanceert de publiekscampagne 'Denk vooruit' om maatschappelijke weerbaarheid te bevorderen. De campagne richt zich op 72 uur zelf- en samenredzaamheid en bevat een huis-aan-huis publicatie. Gemeenten worden aangemoedigd om lokaal te communiceren en middelen uit de toolkit te gebruiken.
De Rijksoverheid introduceert de meerjarige publiekscampagne 'Denk vooruit', die dit najaar van start gaat en gericht is op het versterken van de maatschappelijke weerbaarheid. In aankomende weken ontvangen alle Nederlandse huishoudens een huis-aan-huis publicatie met de titel 'Bereid je voor op een...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
[25i0054912] Informatie over de dit najaar te lanceren publiekscampagne "Denk vooruit". Informatie over de huis-aan-huis publicatie, de planning, de rol van gemeenten en de inzet van de VNG.
7365885
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.