De Rijksoverheid lanceert de publiekscampagne 'Denk vooruit' om de maatschappelijke weerbaarheid te versterken. De campagne richt zich op zelf- en samenredzaamheid en bevat een huis-aan-huisboekje voor inwoners. Gemeenten worden aangemoedigd om lokaal mee te werken aan de campagne met behulp van diverse communicatiemiddelen.
De Rijksoverheid start deze herfst de publiekscampagne 'Denk vooruit', die de maatschappelijke weerbaarheid van inwoners moet versterken. De centrale boodschap van de campagne is het belang van 72 uur zelf- en samenredzaamheid, en dit wordt uitgewerkt in een huis-aan-huisboekje 'Bereid je voor op ee...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
lbr_25_050_publiekscampagne_maatschappelijke_weerbaarheid_denk_vooruit_geanonimiseerd
7366027
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.