De campagne ‘Ongehoord’ van Fiom richt zich op het verbeteren van gesprekken over gevoelige thema's zoals donorcultuur en ongewenste zwangerschap. Deze campagne benadrukt het belang van oprechte aandacht en het vermijden van ongepaste opmerkingen. Fiom biedt praktische tips voor zowel gesprekspartners als professionals.
De campagne ‘Ongehoord’, geïnitieerd door Fiom, heeft als doel om gesprekken over gevoelige onderwerpen zoals donorkindschap, ongewenste zwangerschap, adoptie en het zoeken naar biologische familie te verbeteren. Vaak doen mensen onbedoeld ongehoorde opmerkingen die pijn kunnen doen of het gevoel ge...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Ongehoord | Fiom
//fiom.nl/donorconceptie/ongehoord
Fiom.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.