Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie29 juni 2017
Dutch Flag

Motie verbetering lerarensalarissen basisonderwijs

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie van Westerveld en anderen vraagt om verhoging van salarissen in het basisonderwijs. Dit komt voort uit de constatering van lage salarissen in vergelijking met het voortgezet onderwijs. De regering wordt verzocht om voorstellen te doen bij de begroting van 2018.

Uitgebreide AI Samenvatting

In de motie van het lid Westerveld en andere betrokkenen wordt aandacht gevraagd voor de salarissen van leraren in het primair onderwijs. De motie stelt vast dat de salarissen van deze leraren aanzienlijk lager zijn dan die van hun collega's in het voortgezet onderwijs, wat een onwenselijke situatie...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2016-2017

Onderwerp

Motie van het lid Westerveld c.s. over in het basisonderwijs de werkdruk structureel verminderen en de salarissen structureel verhogen

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

267

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Werken in het onderwijs

Originele document ID:

bfd6bce2-00e3-404b-9941-dea73bf9a435

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.