Schriftelijke vragen17 augustus 2018
Dutch Flag

Onnodig confronterende vragen op evaluatieformulieren voor ouders van kinderen met zeer ernstige verstandelijke en meervoudige beperkingen (ZEVMB)

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Leden stellen vragen over confronterende evaluatieformulieren voor ouders van kinderen met ZEVMB. Er wordt gevraagd naar het aantal kinderen en de mogelijkheden voor curators. Ook wordt er gepleit voor aanpassing van vragen op formulieren.

Uitgebreide AI Samenvatting

In een set van vragen aan de Ministers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en voor Rechtsbescherming brengen leden van de Tweede Kamer, Bergkamp (D66) en Van Toorenburg (CDA), hun zorgen naar voren over confronterende vragen op evaluatieformulieren voor ouders van kinderen met zeer ernstige versta...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Vergaderjaar

2017-2018

Onderwerp

Onnodig confronterende vragen op evaluatieformulieren voor ouders van kinderen met zeer ernstige verstandelijke en meervoudige beperkingen (ZEVMB)

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

b4542a7d-f7ce-4559-b9a6-9ff92f92b23c

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

17 juli 2018 - 17 september 2018

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.