Deze checklist helpt gemeenten bij de voorbereiding op de publiekscampagne 'Denk vooruit', gericht op maatschappelijke weerbaarheid. Gemeenten worden aangemoedigd om inwoners goed te informeren en belangrijke communicatiekanalen op te zetten. De campagne start op 25 november met een huis-aan-huis-boekje dat naar 8,5 miljoen adressen wordt verzonden.
De NCTV coördineert een publiekscampagne genaamd 'Denk vooruit' met als doel de maatschappelijke weerbaarheid te verhogen. Deze campagne, die dit najaar begint, richt zich in 2025 op de verspreiding van een huis-aan-huis-boekje naar 8,5 miljoen adressen. Gemeenten worden aangemoedigd om hun inwoners...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
B13.2 bijlage_2_lbr_25_050_checklist_gemeenten_0.pdf
7391952
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.