Dit onderzoek biedt inzicht in de ervaringen van jongeren en ouders met jeugdhulp in Zevenaar. Het identificeert knelpunten bij toegang, kwaliteit en effectiviteit van de jeugdhulpverlening. Aanbevelingen richten zich op verbetering van processen en samenwerking.
Het clientervaringsonderzoek Jeugdhulp 2024 van de gemeente Zevenaar richt zich op de ervaringen van jongeren en ouders met de toegankelijkheid, kwaliteit en effectiviteit van jeugdhulp. Uit het onderzoek komt naar voren dat lange wachttijden, wisselingen in hulpverleners en gebrekkige communicatie ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bijlage 1.2 Clientervaringsonderzoek Jeugdhulp over 2024
7488730
Api.openraadsinformatie.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.