Raadsstuk29 september 2025
gemeente opsterland Flag

Cliëntervaringsonderzoek Jeugdwet 2024

Gemeente Opsterland

Korte AI Samenvatting

Gemeente Opsterland heeft onderzoek gedaan naar de ervaringen van cliënten met de Jeugdwet. De resultaten tonen positieve reacties op de kwaliteit van hulp, maar ook aandachtspunten zoals wachttijden. Aanbevelingen worden gedaan om de respons en kwaliteit van het onderzoek te verbeteren.

Uitgebreide AI Samenvatting

De Gemeente Opsterland heeft in het kader van de Jeugdwet 2024 een cliëntervaringsonderzoek uitgevoerd om inzicht te krijgen in de ervaringen van cliënten. Dit onderzoek richtte zich op verschillende aspecten, waaronder contact met de gemeente, de kwaliteit en het effect van de geboden hulp. De mees...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Document Informatie

Originele titel:

B17 Bijlage 2 Rapportage CEO Jeugdwet 2024

Originele document ID:

6472104

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Opsterland

29 augustus 2025 - 29 oktober 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.