Het cliëntervaringsonderzoek van de Gemeente Ridderkerk toont verschillende scores van inwoners die ondersteuning bij werk en inkomen hebben aangevraagd. De respons was laag, waardoor de resultaten zorgvuldig geïnterpreteerd moeten worden. De meerderheid van de deelnemers was op de hoogte van beschikbare informatie en kreeg tijdig berichten over hun aanvraag.
In 2024 heeft de Gemeente Ridderkerk een cliëntervaringsonderzoek uitgevoerd naar de ervaringen van inwoners die ondersteuning op het gebied van werk en inkomen aanvragen. De resultaten zijn verdeeld over twee groepen: 'poort' cliënten, die recentelijke aanvragen hebben gedaan, en 'zittende' cliënte...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Ridderkerk Factsheet Participatiewet 2024.pdf
6411971
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.