Raadsstuk8 juli 2025
gemeente oirschot Flag

Cliëntervaringsonderzoek Schuldhulpverlening 2022

Gemeente Oirschot

Korte AI Samenvatting

Het cliëntervaringsonderzoek 2022 in de Kempengemeenten toont positieve ervaringen met schuldhulpverlening. 78% van de deelnemers heeft de geldzaken beter op orde en 82% is tevreden met de ondersteuning. De respons was echter slechts 16% met 28 deelnemers.

Uitgebreide AI Samenvatting

In het cliëntervaringsonderzoek 2022, uitgevoerd binnen de Kempengemeenten (Bergeijk, Bladel, Eersel, Oirschot, Reusel-De Mierden), zijn de ervaringen van burgers met schuldhulpverlening in kaart gebracht. Van de inwoners die in 2022 een aanvraag voor hulp bij schulden hebben gedaan, blijkt 78% dat ...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Bijlage 3. Kempengemeenten_Factsheet_CEO 2022_Schuldhulpverlening

Originele document ID:

6366271

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Oirschot

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.