Raadsstuk8 juli 2025
gemeente oirschot Flag

Cliëntervaringsonderzoek Schuldhulpverlening 2023

Gemeente Oirschot

Korte AI Samenvatting

Het cliëntervaringsonderzoek 2023 toont de tevredenheid van inwoners met de schuldhulpverlening in de Kempengemeenten. Van de respondenten geeft 60% aan dat de ondersteuning aan hun verwachtingen voldoet. De gemiddelde scores voor zowel ondersteuning als contact zijn 5,9.

Uitgebreide AI Samenvatting

Het cliëntervaringsonderzoek (CEO) naar de schuldhulpverlening in de Kempengemeenten (Bergeijk, Bladel, Eersel, Oirschot, en Reusel-De Mierden) toont een gemiddelde tevredenheid van inwoners die in 2023 hulp bij schulden hebben ontvangen. Van de respondenten meldt 54% dat hun geldzaken beter op orde...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Bijlage 4. Kempengemeenten_Factsheet_CEO 2023_Schuldhulpverlening

Originele document ID:

6366272

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Oirschot

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.