meeting_document13 maart 2025
gemeente aalsmeer Flag

Cliëntervaringsonderzoek Schuldhulpverlening Aalsmeer

Gemeente Aalsmeer

Korte Samenvatting

Het cliëntervaringsonderzoek van de gemeente Aalsmeer toont aan dat cliënten over het algemeen positief zijn over de schuldhulpverlening en de consulenten. Er zijn aanbevelingen gedaan voor verbeteringen in communicatie en continuïteit van consulenten. De oorzaak van schulden is vaak te wijten aan werkverlies en financiële problemen.

Uitgebreide Samenvatting

In het cliëntervaringsonderzoek van de gemeente Aalsmeer wordt de tevredenheid van cliënten over de schuldhulpverlening geëvalueerd. De resultaten geven aan dat cliënten over het algemeen zeer positief zijn over zowel het schuldhulpverleningstraject als de ondersteuning door consulenten. Belangrijke...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

2. clientervaringsonderzoek schuldhulpverlening Aalsmeer 2024

Originele document ID:

6001860

Bron Systeem:

Api1.ibabs.eu

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Aalsmeer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan