Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
Het cliëntervaringsonderzoek Wmo 2024 toont een positieve stijging in de tevredenheid onder inwoners over ondersteuning. Ondanks de positieve resultaten zijn er aandachtspunten, zoals lange wachttijden en gebrekkige instructies. De gemeente werkt aan verbeteringen om deze aandachtspunten te adresseren.
Het cliëntervaringsonderzoek Wmo 2024 van de gemeente Aalsmeer toont over het algemeen een positieve tevredenheid van inwoners over de kwaliteit en het effect van de geboden ondersteuning. Uit het onderzoek, dat een respons van 45,2% had van een steekproef van 1.100 cliënten, zijn enkele pluspunten ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
20250703 Raadsbrief CEO Wmo 2024 Aalsmeer
6386417
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.