De landelijke rapportage van het cliëntervaringsonderzoek Wmo 2024 laat zien dat de meerderheid van de Wmo-cliënten tevreden is over de ondersteuning. Gemeenten rapporteren stabiliteit in tevredenheid, maar signaleren ook verbeterpunten zoals de bekendheid van onafhankelijke cliëntondersteuning en de snelheid van hulp. De rapportage vormt een basis voor gemeenten om van elkaar te leren en hun (onderzoeks)methodes te verbeteren.
In de landelijke rapportage over het cliëntervaringsonderzoek Wmo 2024 uitgevoerd door Ipsos I&O, blijkt dat gemeenten wettelijk verplicht zijn jaarlijks cliëntervaringen te onderzoeken. De rapportage toont aan dat de meeste Wmo-cliënten tevreden zijn over de ondersteuning, met een stabiele of licht...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Account AanmakenOriginele titel: None
2025D07689
2024-2025
Landelijke rapportage cliëntervaringsonderzoek Wmo. Verantwoordingsjaar 2024
Tweede Kamer
2
-1
Geen vergelijkbare documenten gevonden