Het cliëntervaringsonderzoek van de gemeente Haarlem toont aan dat een meerderheid van de respondenten tevreden is over de geboden ondersteuning. Er zijn echter ook verschillende aandachtspunten, zoals lange wachttijden en de kwaliteit van hulp. De resultaten dienen ter verbetering van de Wmo-dienstverlening.
In 2024 heeft de gemeente Haarlem een cliëntervaringsonderzoek uitgevoerd naar de ondersteuning op basis van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Van de 1000 uitgenodigde inwoners vulden 754 respondenten de vragenlijsten in, met een responspercentage van 36%. De feedback toont dat veel inwon...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2 Bijlage 1 Rapport Cliëntervaringsonderzoek Wmo Haarlem 2024
6428822
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.