Het cliëntervaringsonderzoek in Ridderkerk toont positieve scores voor ondersteuning in 2024. Van de 995 uitgenodigde cliënten vulden 416 de vragenlijst in, wat een respons van 42% oplevert. De kwaliteit van de ondersteuning wordt door cliënten als goed ervaren.
In 2024 heeft de Gemeente Ridderkerk een cliëntervaringsonderzoek (CEO) uitgevoerd in het kader van de Wmo, in samenwerking met onderzoeksbureau ZorgfocuZ. Van de 995 uitgenodigde cliënten hebben 416 hun mening gegeven, wat resulteert in een responspercentage van 42%. De resultaten laten zien dat cl...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Ridderkerk Factsheet Wmo 2024.pdf
6411977
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.