Raadsstuk4 september 2025
gemeente ridderkerk Flag

Cliëntervaringsonderzoek Wmo 2024 Ridderkerk

Gemeente Ridderkerk

Korte AI Samenvatting

Het cliëntervaringsonderzoek in Ridderkerk toont positieve scores voor ondersteuning in 2024. Van de 995 uitgenodigde cliënten vulden 416 de vragenlijst in, wat een respons van 42% oplevert. De kwaliteit van de ondersteuning wordt door cliënten als goed ervaren.

Uitgebreide AI Samenvatting

In 2024 heeft de Gemeente Ridderkerk een cliëntervaringsonderzoek (CEO) uitgevoerd in het kader van de Wmo, in samenwerking met onderzoeksbureau ZorgfocuZ. Van de 995 uitgenodigde cliënten hebben 416 hun mening gegeven, wat resulteert in een responspercentage van 42%. De resultaten laten zien dat cl...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Ridderkerk Factsheet Wmo 2024.pdf

Originele document ID:

6411977

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Ridderkerk

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.