Het cliëntervaringsonderzoek van 2024 in Vught toont dat de meeste cliënten tevreden zijn over de ondersteuning, maar er zijn enkele punten van verbetering, vooral rondom wachttijden en communicatie. De tevredenheid over kwaliteit blijft hoog, met positieve ervaringen rondom immateriële voorzieningen zoals huishoudelijke hulp. De resultaten worden gebruikt voor beleidsverbetering binnen de gemeentelijke organisatie.
De gemeente Vught voert jaarlijks een cliëntervaringsonderzoek (CEO) uit om de ervaringen van Wmo-cliënten in kaart te brengen en de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. In 2024 zijn 774 cliënten benaderd, waarvan 352 hebben deelgenomen aan het onderzoek. De tevredenheid over de hulp is o...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
10, Raadsinformatiebrief Cliëntervaringsonderzoek VVmo 2024
6495493
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.