Het rapport over het cliëntervaringsonderzoek van de gemeente Westervoort biedt inzicht in de ervaringen van Wmo-cliënten met de gemeente en de ontvangen ondersteuning. Er is een responspercentage van 40,1% en de resultaten tonen aan dat de tevredenheid over verschillende aspecten is afgenomen. Ook zijn er nieuwe vragen toegevoegd over sociale contacten en eenzaamheid.
Het cliëntervaringsonderzoek Wmo, uitgevoerd door de gemeente Westervoort in 2025, richt zich op de ervaringen van Wmo-cliënten met de gemeentelijke ondersteuning. Van de 795 verzonden vragenlijsten zijn er 319 ingevuld, wat resulteert in een responspercentage van 40,1%. De resultaten laten zien dat...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
A05-20250929-28-vka-coll-client ervaringsonderzoek wmo-bijlage-1
6472823
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.