Gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen onderzoeken het contact met inwoners door verhalen te verzamelen. Het onderzoek wijst op zowel positieve ervaringen bij standaardzaken als frustraties over participatie en communicatieprocessen. Ervraagd wordt om betere betrokkenheid en terugkoppeling van de gemeente naar inwoners.
In de gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen is onderzoek gedaan naar de ervaringen van inwoners met het contact met de gemeente. In plaats van traditionele vragenlijsten, zijn 75 inwoners benaderd om hun verhalen te delen, waaruit 21 gesprekken zijn geselecteerd. Het onderzoek toont aan dat standaa...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Rapport 213a onderzoek Afhandelen klantvragen 2025.pdf
7480433
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.