Raadsstuk4 december 2025

Communicatie en participatie in gemeenten

Gemeente Hillegom

Korte AI Samenvatting

Gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen onderzoeken het contact met inwoners door verhalen te verzamelen. Het onderzoek wijst op zowel positieve ervaringen bij standaardzaken als frustraties over participatie en communicatieprocessen. Ervraagd wordt om betere betrokkenheid en terugkoppeling van de gemeente naar inwoners.

Uitgebreide AI Samenvatting

In de gemeenten Hillegom, Lisse en Teylingen is onderzoek gedaan naar de ervaringen van inwoners met het contact met de gemeente. In plaats van traditionele vragenlijsten, zijn 75 inwoners benaderd om hun verhalen te delen, waaruit 21 gesprekken zijn geselecteerd. Het onderzoek toont aan dat standaa...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

100%

Document Informatie

Originele titel:

Rapport 213a onderzoek Afhandelen klantvragen 2025.pdf

Originele document ID:

7480433

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Hillegom

4 november 2025 - 4 januari 2026

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.