De Consumentenbond meldt dat sommige gedupeerden van Bunq minder compensatie ontvangen dan verwacht voor helpdeskfraude. Bunq wijkt in bepaalde gevallen af van de afgesproken compensatieregelingen. Dit roept vragen op over de transparantie en eerlijkheid van de vergoedingen.
De Consumentenbond heeft signalen ontvangen van klanten van Bunq die slachtoffer zijn geworden van helpdeskfraude. Deze klanten ervaren dat zij minder compensatie krijgen dan zij hadden gehoopt. Het blijkt dat Bunq in sommige gevallen afwijkt van de compensatieregelingen die eerder zijn aangekondigd...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bunq onduidelijk over uitvoering coulanceregeling | Consumentenbond
//www.consumentenbond.nl/nieuws/2024/bunq-onduidelijk-over-uitvoering-coulanceregeling
Consumentenbond.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.