De tekst biedt informatie over contact- en servicevoorzieningen, zoals het aanvragen van een OV-verklaring en het wijzigen van seizoenskaarten. Voor vragen zijn er aparte telefoonnummers voor consumenten en zakelijke reizigers, en er is ondersteuning voor doven en slechthorenden. Ook wordt er aandacht besteed aan verloren voorwerpen en deur-tot-deur diensten.
In dit document vindt men belangrijke informatie over de mogelijkheden voor contact en service in verband met het OV. Er wordt uitleg gegeven over het vergeten in te checken of uit te checken en hoe men omgaat met verzoeken om een OV-verklaring. Daarnaast worden er soorten seizoenskaarten besproken,...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Service and contact | NS
//www.ns.nl/en/service-and-contact
Ns.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.