Ben en Valerie krijgen een contactmaatregel van de politie door moeilijk contact. Ben heeft nooit een klacht ingediend, maar krijgt toch dezelfde maatregel. De Nationale ombudsman vraagt de politie de maatregel opnieuw te bekijken, wat leidt tot intrekking voor Ben.
Ben en Valerie hebben jarenlang problemen met de politie en dienen meldingen en klachten in. Door het moeilijke contact, vooral van Valerie, legt de politie een contactmaatregel op die hen verbiedt om nog klachten in te dienen. Ben vindt dit onterecht, aangezien hij nooit een klacht heeft ingediend....
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Geen eerlijke maatregel | Nationale ombudsman
//www.nationaleombudsman.nl/nieuws/column/2025/geen-eerlijke-maatregel
Nationaleombudsman.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.