Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie verzoekt de regering tot herijking van het curriculum voor belangrijke vakken in het primair onderwijs. Hierbij ligt de focus op wat leerlingen moeten kennen en kunnen, niet op de manier van leren. De motie zorgt voor politieke besluitvorming in 2018 en betrekt het onderwijsveld bij de verdere ontwikkelingen.
In deze motie van het lid Van Meenen en anderen, voorgesteld op 20 april 2017, wordt vastgesteld dat het curriculum in Nederland lange tijd niet is herzien en dat dit nodig is. De herijking moet zich richten op de kennis en vaardigheden die leerlingen moeten verwerven binnen vakken zoals Nederlands,...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2016-2017
Motie van het lid Van Meenen c.s. over concrete bouwstenen voor kerndoelen, eindtermen en referentieniveaus op een aantal onderdelen
Tweede Kamer
2
367
Primair Onderwijs
f1cd19a3-4947-4bc6-8f89-8570ec5762e9
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.