Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie, voorgesteld door Ouwehand, vraagt aandacht voor het verbod op marketing voor dodelijke producten. Dit werd besproken tijdens de vergaderingen van de Tweede Kamer. De motie werd aangenomen op 6 december 2012.
Op 6 december 2012 heeft het lid Ouwehand een motie ingediend in de Tweede Kamer, vergadering jaar 2012-2013, documentnummer 33 400 XVI. In deze motie wordt gesteld dat marketing voor dodelijke producten onwenselijk is. De Kamer heeft deze stelling gehoord tijdens de beraadslaging en heeft besloten ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2012-2013
Motie van het lid Ouwehand over marketing voor dodelijke producten
Tweede Kamer
2
87
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (XVI) voor het jaar 2013
0bbb9f48-ee40-47c2-b58c-1216e3a36b8c
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.