Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Motie (gewijzigd/nader)15 maart 2012
Dutch Flag

Motie salarisdirectie NS en ProRail

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De motie van De Jong vraagt de regering om het salaris van de directie van NS en ProRail te beperken tot de balkenendenorm. Dit is een reactie op de eerder gevoerde beraadslaging. De motie werd voorgesteld op 20 maart 2012.

Uitgebreide AI Samenvatting

In de bijgewerkte motie van het lid De Jong, ter vervanging van eerdere documenten, wordt de regering aangespoord om ervoor te zorgen dat het salaris van de directieleden van NS (Nederlandse Spoorwegen) en ProRail in totaal niet meer mag bedragen dan de balkenendenorm. Dit voorstel werd ingediend na...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2011-2012

Onderwerp

Gew. motie De Jong over het salaris van de directie (tvv 32666-15)

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

17

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

Wijziging van de Spoorwegwet en de Wet personenvervoer 2000 in verband met de uitvoering van het kabinetsstandpunt ‘Spoor in beweging’

Originele document ID:

ef13033a-8fcb-43c9-821f-2b03c649375d

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.