In dit verslag worden vragen en opmerkingen van verschillende fracties in de Tweede Kamer besproken over digitalisering in het onderwijs. De Minister en Staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap hebben gereageerd op belangrijke thema's zoals de rol van AI, digitale autonomie en veiligheidsnormen. Dit overleg benadrukt de zorgen over afhankelijkheid van big tech en de noodzaak voor een nationaal beleid rond digitalisering.
Dit verslag documenteert een schriftelijk overleg binnen de Tweede Kamer der Staten-Generaal waarin fracties vragen stelden aan de Minister en Staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap over digitalisering in het onderwijs. De GroenLinks-PvdA-fractie uit zorgen over de afhankelijkheid van...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2024-2025
Verslag van een schriftelijk overleg over digitalisering in het mbo, hbo en wo (o.a. Kamerstuk 32034-57)
Tweede Kamer
2
-1
None
302e816d-5351-4f3c-b093-935fe9c93a75
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.