WebPage28 augustus 2025
delta_tu_delft_education Flag

Denken in vakjes binnen academische samenwerking

Delta_tu_delft_education

Korte AI Samenvatting

Birgit van Driel pleit voor meer variatie in academische types binnen multidisciplinaire samenwerking. Stereotypen tussen technische en sociale wetenschappen belemmeren de samenwerking, terwijl diversiteit in persoonlijkheid en expertise essentieel is. De auteur roept op tot beter begrip tussen wetenschappers om effectievere samenwerking te bereiken.

Uitgebreide AI Samenvatting

In haar opiniecolumn benadrukt Birgit van Driel dat de verschillen tussen academici in multidisciplinaire samenwerkingen verder gaan dan de traditionele indeling in ‘technische’ en ‘niet-technische’ categorieën. Tijdens een sessie op het NWO Teknowlogy festival merkte ze op dat stereotypen over vers...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

Web pagina bron informatie

Document Informatie

Originele titel:

Thinking in boxes - Delta

Originele document ID:

//delta.tudelft.nl/en/article/thinking-in-boxes

Bron Systeem:

Delta.tudelft.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van web:delta_tu_delft_education

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.