Stichting JY implementeert digitale zorgtechnologie na de coronapandemie. Dit gebeurt door middel van een strategisch plan waarbij cliënten actief betrokken zijn. De organisatie zet in op een hybride aanpak om zorg beter te leveren.
De coronapandemie heeft veel zorgorganisaties gedwongen om snel te digitaliseren, waaronder Stichting JY, die ambulante begeleiding biedt aan mensen met psychische kwetsbaarheid. Tijdens de pandemie werden er digitale middelen ingezet zoals tablets en videobellen, wat leidde tot succesvolle afstands...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
"Onze cliënten dachten actief mee over digitale zorgtechnologie" | RVO.nl
//www.rvo.nl/praktijkverhalen/onze-clienten-dachten-actief-mee
Rvo.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.