Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De motie vraagt de regering om onderzoek te doen naar de benodigde ondersteuning voor leraren en leerlingen met verschillende problematieken in het speciaal onderwijs. Het betreft leerlingen met internaliserende en externaliserende problematiek die in dezelfde klas worden geplaatst. De Kamer wil hierover geïnformeerd worden.
In de motie van het lid Van der Hoeff en anderen wordt de aandacht gevestigd op de positie van leerlingen met internaliserende en externaliserende problematiek in het (voortgezet) speciaal onderwijs. Het zal worden onderzocht wat leraren en leerlingen nodig hebben wanneer deze groepen samen in de kl...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2024-2025
Motie van het lid Van der Hoeff c.s. over onderzoeken welke ondersteuning nodig is om leerlingen met internaliserende problematiek en leerlingen met externaliserende problematiek in het speciaal onderwijs te mengen
Tweede Kamer
2
79
Vaststelling van de begrotingsstaten van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (VIII) voor het jaar 2025
0a17fdf3-8da2-488b-a533-0018b0217135
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.