Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
In deze motie vraagt het lid Graus de regering om het wervingsbeleid van Schiphol te heroverwegen. Het actief werven van concurrerende luchtvaartmaatschappijen schaadt volgens hem de hubfunctie van Schiphol en heeft negatieve gevolgen voor al gevestigde maatschappijen zoals KLM. De motie stelt voor dat kortingen uit het wervingsbeleid ook ten goede komen aan de bestaande luchtvaartmaatschappijen op Schiphol.
De motie, voorgesteld door het lid Graus op 24 november 2015, betreft de impact van het actieve wervingsbeleid van Schiphol op luchtvaartmaatschappijen, met name op KLM. Graus constateert dat dit wervingsbeleid grote gevolgen heeft voor de concurrentiepositie van bestaande maatschappijen die al op S...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2015-2016
Motie van het lid Graus over kortingen ten goede laten komen aan reeds op Schiphol gevestigde maatschappijen
Tweede Kamer
2
311
Luchtvaartbeleid
0590e0bb-eae3-4681-8da9-09738942557f
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.