Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Verslag van een commissiedebat13 november 2024
Dutch Flag

Tweede Kamer Debat over Laaggeletterdheid

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Op 13 november 2024 vond er een Kamerdebat plaats over laaggeletterdheid. Kamerleden bespraken de stand van zaken, financiën, en aanpak van laaggeletterdheid in Nederland. Er werd een dringende oproep gedaan voor meer investeringen en betere samenwerking tussen gemeenten en onderwijsinstellingen.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 13 november 2024 vond een belangrijk debat plaats in de Tweede Kamer over laaggeletterdheid, waarin verschillende politieke partijen en de staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap hun standpunten deelden. Meerdere leden van de Kamer brachten naar voren dat ruim 2,5 miljoen mensen in ...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Conceptverslag Laaggeletterdheid

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

499874cf-15c2-4edc-a20f-279257364289

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.