Dit onderzoek analyseert de effecten van de verplaatsing van Albert Heijn en Aldi naar Ittervoort. Het biedt inzichten in de gevolgen voor consumenten en andere supermarkten in de regio. De verplaatsing leidt tot een verbetering van het supermarktaanbod en verminderde reistijd voor inwoners.
Het onderzoek richt zich op de effecten van het verplaatsen van de supermarkten Albert Heijn en Aldi naar een nieuwe locatie aan de Platanenweg - Napoleonsbaan in Ittervoort. Dit initiatief is bedoeld om een goed bereikbaar supermarktcluster te creëren dat de inwoners van kleine kernen in de omgevin...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
---------- BIJLAGE 1 193857-2025 HK Definiti_effectstudie verplaatsing AH Ittervoort en Aldi Thorn_20240306 13-3-2025
6207180
Api1.ibabs.eu
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.