def/ep-document-types/QUESTION_WRITTEN1 juli 2025
EU Flag

EU-fondsen voor genderonderwijs in scholen

Europees Parlement

Korte AI Samenvatting

Een project in Florence richt zich op genderidentiteit en diversiteit voor basisschoolleerlingen. De Europese Commissie wordt bevraagd over het gebruik van EU-fondsen en monitoring van dergelijke initiatieven. Vraagstukken van ideologische indoctrinatie en ouderschapsoverleg worden aangekaart.

Uitgebreide AI Samenvatting

Het document betreft een schriftelijke vraag gericht aan de Europese Commissie door een lid van het Europees Parlement, Susanna Ceccardi. De vraag betreft een onderwijsproject in Florence, gefinancierd door de EU, dat zich richt op genderidentiteit, diversiteit en inclusie van LGBTQIA+-personen voor...

Maak een account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele document ID:

eli/dl/doc/E-10-2025-002655

Bron Systeem:

Europees Parlement

Vergelijkbare Documenten van Europees Parlement

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar

Probeer nu 2 weken lang alle features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

BeleidsRadar
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan